VÅre betalingsløsninger

Pakkene transporteres med

Følg oss

Dette er nettbutikken for deg som er ute etter gode kvalitetsprodukter til bilvask. Vi ønsker å tilby bilpleieprodukter som gjør bilvasken lettere, og gi deg tips og triks når det kommer til bilvask, polering og detailing. Vi har et stort fokus på å ha fornøyde kunder og gode priser. Sjekk oss gjerne ut på Facebook og Instagram og følg oss gjerne hvis du måtte ønske det. 

2019 autofanatics norge

©

AUTOFANTICS NORGE. Kristiansand

E-post: autofanatics@hotmail.com

Fraktbetingelser

Autofanatics Norge bruker Bring som transportør av pakker. Selskapet følger derfor Bring sine retningslinjer for transport av pakker

 

Forsendelsen

Når du som kjøper har bestilt og betalt for varen(e) er det vår oppgave som selger å ferdigstille bestillingen for frakt. Når varen(e) er klare for transport, vil du motta pakkens sporings- eller kollinummer og videre blir pakken sendt fra vårt lokale til nærmeste terminal. Nå kan du enkelt via Posten eller Bring sine nettsider spore pakken. Ønsker du hjemlevering må dette oppgis når du bestiller. Det er du som kjøper som har ansvaret for pakken når den har kommet til din leveringsadresse/nærmeste Post i Butikk. Skulle det oppstå en uforutsett hendelse som at pakken ikke blir levert eller får skader, kontaker du oss via kontakt - linken øverst på siden så skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe deg. 

Pris

Prisen på forsendelsen vil variere med hvor tung pakken er, hvilke type sending du ønsker (hjemlevering eller klimanøytral servicepakke) og avstanden det er fra våre lokaler til deg.  

retur og refusjon

Ønsker du å returnere en forsendelse, vare eller flere varer så tar du kontakt med oss. Dette kan gjøres ved å trykke på kontakt - linken øverst på siden. En vare eller forsendelse kan bare returneres hvis emballasjen er uåpnet, hvis det er tydelige skader på emballasjen eller hvis varene er blitt ødelagte under sending. For eksempel kan forsendelsen bare returneres hvis du som kjøper finner ut at du ikke lenger har bruk for varen(e), hvis du ser at det er tydelige skader på emballasjen og hvis innholdet har lekket ut. Ved slike uheldige hendelser vil du kunne få refundert pengene tilbake eller få tilsendt en ny forsendelse etter at vi har fått varene returnert. Det anbefales på det sterkeste at du kontakter oss hvis noe skulle skje med forsendelsen. 

skadet sending

Autofanatics Norge fratar seg alt ansvar når det kommer til skadde sendinger. Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet sending så kontakter du oss og sender et bilde av forsendelsen. Hvis det er klar og tydelig skade på innholdet av en forsendelse, skal du henvende deg til nærmeste postkontor (Post i butikk) og oss. Dette gjelder hvis for eksempel pappesken er revet i stykker, innholdet har lekket ut eller det har blitt revet hull i varene/eskene.